بازگشت به فرم جستجو »

نمایش نتایج جستجو برای

عنوان: بازاریابی
موضوع : اقتصاد کشاورزى
زبان مقاله: فارسی


موارد یافت شده: 15

1 - کاربرد تحلیل تمایزی چندگروهی در تعیین عوامل اقتصادی- اجتماعی مؤثر بر تأثیرپذیری خریداران مواد غذایی از شیوه‌های مختلف تبلیغات بازاریابی (مطالعه موردی: شهر مشهد) (چکیده)
2 - تحلیل حاشیه بازاریابی زعفران و عوامل موثر بر آن در استانهای ایران (چکیده)
3 - بررسی حاشیه بازاریابی انگور در استان خراسان رضوی (مطالعه موردی: قوچان) (چکیده)
4 - بررسی حاشیه بازاریابی گوشت مرغ با استفاده از مدل انتظارات عقلایی (چکیده)
5 - بررسی مشکلات مربوط به تولید و بازاریابی انار در استان خراسان رضوی (چکیده)
6 - تحلیلی ساختار بازار و اثر انتقال قیمت بر حاشیه بازاریابی در صنعت گوشت گاو کشور (چکیده)
7 - بررسی بازاریابی و پیوستگی بازار محصولات کشاورزی با مطالعه ی موردی زردآلوی ایران (چکیده)
8 - بررسی بازاریابی خرما در ایران (مطالعه موردی شهرستان بم) (چکیده)
9 - تحلیل ساختار بازار و اثر انتقال قیمت بر حاشیه بازاریابی در صنعت شیر ایران (چکیده)
10 - تحلیل اقتصادی تولید و بازاریابی زیره سبز ( مطالعه موردی شهرستان سبزوار) (چکیده)
11 - کاربرد معیار آنتروپی در ارزیابی درجه اهمیت فعالیتهای بازاریابی در دو بخش کشاورزی و صنعت استان خراسان (چکیده)
12 - بررسی بازاریابی خرما: مطالعه موردی بم (چکیده)
13 - بررسی و تحلیل کارآیی و بازاریابی زرشک کاران استان خراسان (مطالعه موردی: شهرستان قاینات) (چکیده)
14 - بررسی کارایی بازاریابی مرغ گوشتی در استان خراسان (چکیده)
15 - بررسی بازاریابی و تاثیر سیاست های تجاری به صادرات و بهره وری سیب در استان خراسان (چکیده)
لینک های پیشنهادی

 

30 جستجوی اخیر